Velkommen til Legeland.dk's kundeservice!

Vi samler selvfølgelig på tilfredse kunder, og uanset hvad din henvendelse drejer sig om, skal du have den bedst mulige betjening. Kundeservice er derfor delt op i de nedenstående 3 afdelinger - og vi anbefaler dig at bruge lidt tid på at vælge den rigtige til din henvendelse, da det altid går hurtigst på denne vis laughing

1. Spørgsmål inden køb

Vil du have hjælp til at vælge den rigtige vare -  fx. hvis du er i tvivl om det er den rigtige du kigger på eller lignende - er vi altid klar til at hjælpe. Så du er selvfølgelig velkommen til at ringe på telefon 70605109.

Bemærk venligst at der i travle perioder kan være ventetid på telefonen, og så anbefaler vi dig at sende en mail. Skriv til salg@legeland.dk eller brug vores kontaktormular, som du finder her >>

Julegeavekøb? Mange ringer og spørger, så for en ordens skyld; Vi har udvidet returretten, på varer købt som julegaver, helt til den 31. januar 2022 wink

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Dette er hjælp til selvhjælp, og kan spare dig for ventetid på telefon eller mail. Vi har derfor samlet de mest stillede spørgsmål - og giver her svarene på dem smile

Tjek venligst din Spam-mappe/uønsket post, da denne type system-mail ofte bliver sorteret fra af spamfilteret.

Findes den ikke her, bedes du henvende dig til vores kundeservice på telefon 70605109 eller mail: salg@legeland.dk

Vær venligst opmærksom på at vi pakker løbende gennem dagen, og pakkerne først afhentes hos os om aftenen. Det er først ved ankomst til distributionen hos fragtfirmaet, at de enkelte pakker scannes.

Derfor vil du aldrig se bevægelser på din pakke før tidligst sent om aftenen/om natten. Du bedes dog også være opmærksom på, at hen over weekender, eller i meget travle perioder, kan der gå en ekstra dag eller to - inden der sker bevægelser.

Er der fortsat ingen bevægelse på din pakke efter 2-3 dage hverdage, bedes du henvende dig til vores kundeservice på telefon 70605109 eller mail: salg@legeland.dk

Det sker desværre nogle gange at en Pakkeshop ikke får ankomst-scannet pakkerne, når de modtager dem - typisk når der er meget travlt. Og derfor få du ikke besked om at pakken ligger klar til afhentning.

Er den sidste registrering i T&T at pakken er på vej til udlevering, vil pakken derfor typisk ligge klar til afhentning i den pakkeshop du valgte ved bestillingen. Og så kan du blot henvende dig der, med dit pakkenummer, og få pakken udleveret som normalt.

Har de derimod ikke din pakke, bedes du henvende dig til vores kundeservice på telefon 70605109 eller mail: salg@legeland.dk

2. Returnering

Ønsker du at returnere en ordre (enten helt eller delvist), er det denne del du skal anvende. Guiden vil hurtigt tage dig gennem proceduren, og du vil få mulighed for at købe en returlabel der er udfyldt og klar til brug, som du kan printe og bruge ved returneringen.

3. Reklamation

Er der fejl i vores levering, er der fejl ved de(t) modtagne produkt(er) eller lignende, er det denne del du skal anvende. Vores kundeservice vil hurtigst muligt behandle din reklamation og vende tilbage med en løsning på denne.

Vi bytter julegaver frem til den 31. januar 2022